Do naszego spotkania zostało:



Cześć, ludzie HR! 👋


Brakuje Wam spotkań, gdzie można pogadać po naszemu o HR, kadrach i tym, co naprawdę dzieje się w firmach w naszym regionie? My to wiemy – dlatego właśnie powstaje Fyrtel HR, jedno z nielicznych wydarzeń w Wielkopolsce poświęcone ludziom, relacjom i praktyce zarządzania. Już w kwietniu w Poznaniu spotkają się specjaliści i pasjonaci HR, by rozmawiać o tym, jak dział personalny może stać się partnerem dla zarządu, jak skutecznie się komunikować i budować zaufanie. Będzie też o liczbach – co warto mierzyć, jak to robić i czy długość naprawdę ma znaczenie (szczególnie, gdy mowa o luce płacowej). Pojawią się też tematy trudniejsze: jak rozpoznać ryzyko mobbingu w kontekście nierówności płacowej oraz jak w tym wszystkim zadbać o siebie. Po części merytorycznej przyjdzie czas na to, co w fyrtlu najlepsze – rozmowy, wymianę doświadczeń i regionalne smaki. Bo wiadomo, bez pyry z gzikiem to żadne spotkanie się nie liczy! 🥔


Kup bilet

Wielkopolskie spotaknie ludzi HR - co na Ciebie czeka?


Prelegenci


Magdalena Król

HR Managerka, mentorka i coach z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie HR, od kadr i płac, przez EB, po rozwój ludzi. Właścicielka Queen Solutions, tworzy HR blisko ludzi i biznesu. Top twórczyni HR na LinkedIn.

LinkedIn WWW

Nicole Tomanek

Założycielka HRismatic, autorka „HR bez TABU” i wykładowczyni HR MBA. Wspiera firmy w przekładaniu strategii HR na wyniki biznesowe. Top twórczyni HR na LinkedIn, dociera do 35 000+ odbiorców.

LinkedIn

Zofia Jakubczyńska

Leadership & Team Trainer, facylitatorka i autorka książek o przywództwie. Wspiera liderów i zespoły w budowaniu skuteczności, współpracy oraz odporności psychicznej, łącząc praktykę biznesową z rozwojem kompetencji społecznych.

LinkedIn

Zbigniew Rećko

Coach i trener z wieloletnim doświadczeniem w pracy z liderami, zespołami i organizacjami. Specjalizuje się w komunikacji, relacjach i kulturze zaufania. Łączy psychologię z praktyką biznesową.

LinkedIn

Jacek Jokś

Coach MCC ICF, trener i superwizor coachingu, współzałożyciel Szkoły Gestalt Coachingu. Wspiera menedżerów, zespoły i HR w rozwoju kompetencji, zmianie organizacyjnej oraz radzeniu sobie z emocjami.

LinkedIn

Katarzyna Matyjewicz

Ekspertka HR z 20-letnim doświadczeniem w polskich firmach i korporacjach. Szkoli zespoły i liderów w prewencji mobbingu oraz tworzeniu postaw antymobbingowych, działa jako doradczyni i wykładowczyni.

LinkedIn

Paweł Jaczewski

Czyta ponad 100 książek rocznie i współdecyduje o tytułach wydawanych w MT Biznes. Testuje wiedzę w praktyce i czerpie dobre praktyki z książek, m.in. „Esencjalista” i „Życie to coś więcej niż praca”.

LinkedIn

Anna Kostecka

Prawnik z 20-letnim doświadczeniem w prawie pracy i ubezpieczeniach społecznych. Product Content Managerka Portalu Kadrowego, autorka publikacji HR, aktywna w social media i pasjonatka nowych technologii.

LinkedIn

Marcin Banaszkiewicz

Trener LinkedIn i autor szkolenia „Strategia Marki Personalnej”. Wykładowca akademicki, twórca programów Social Selling i Employee Advocacy oraz inicjator społeczności H2H i wydarzeń wspierających inkluzyjny biznes.

LinkedIn

Sprawdź program wydarzenia


  • 8:30 – 9:15 Rejestracja na wydarzenie i powitanie uczestników

  • 9:15 – 9:45 Jak HR ma się stać partnerem dla zarządu, jak się komunikować / strategia wellbeingowa

    Nicole Tomanek
  • 9:45 – 10:15HR w liczbach: co mierzyć, jak liczyć i czy długość ma znaczenie (jak liczyć lukę płacową)

    Soneta
  • 10:15 – 11:00 W co grają ludzie w firmie? Jak komunikować się lepiej dzięki NVC i Analizie transakcyjnej

    Panel dyskusyjny – Magdalena Król, Zofia Jakubczyńska, Zbigniew Rećko
  • 11:00 – 11:15 Obowiązkowa dawka kofeiny

    Przerwa kawowa
  • 11:15 – 11:455 błędów przy zmianie siatki płac, których lepiej unikać

    Justyna Tomczyk
  • 11:45 – 12:15Nierówności płacowe a ryzyko mobbingu – jak nie wpaść w kłopoty

    Katarzyna Matyjewicz
  • 12:15 – 13:00HR też człowiek: jak zadbać o siebie w trudnych sytuacjach (z treningiem oddechowym w tle)

    Panel dyskusyjny – Jacek Jokś, Natalia Zalasińska, Paweł Jaczewski
  • 13:00 – 13:30Czas coś zjeść

    Przerwa lunchowa
  • 13:30 – 14:00Top 5 ostatnich zmian w prawie pracy i co warto o nich wiedzieć

    Anna Kostecka
  • 14:00 – 14:30Power speech – energia, która inspiruje

    Marcin Banaszkiewicz
  • 14:30 – ... Ostatni networking i oficjalne zakończenie wydarzenia



Organizatorzy i partnerzy wydarzenia



Zobacz inne wydarzenia organizatora

Organizatorem Fyrtel HR jest Wercom Sp. z o.o., twórca takich wydarzeń jak konferencja o KSeF (na któej było ponad 100 uczestników), dwie edycje Dnia Dobrych Praktyk w Poznaniu: Kadry, Płace i HR, które także ciesyzły się dużym powodzeniem oraz Śniadania Cyfryzacyjngo — wszystkie z sukcesem łączące praktykę, wiedzę i networking..

Informacje organizacyjne:

Miejsce: Sheraton Hotel

Adres: Bukowska 3/9, 60-809 Poznań

Data: 16.04.2026 r.

Wydarzenie płatne


Kup bilet

Organizator wydarzenia:

Wercom Sp. z o o.

Organizator


Masz dodatkowe pytania?

Zapraszamy do kontaktu

mail: biuro@wercom.pl

tel. 61 868 22 08


Opinie o poprzednich wydarzeniach organizatora:

“Dobrze dobrana agenda szkolenia tj. początek przez Magdalenę Król "rozruszał" grupę. Jak dla mnie najciekawsze były tematy omawiane przez Wojciecha Frankiewicza. Ostatnie szkolenie z e-pracownika i symfonii prowadzone przez Bartosza Pawlaka było ciekawe jednak dodałabym do niego więcej "pytań i błędów" tak, aby porównać jak grupa wykorzystuje system i casy jak zwiększyć efektywność.”

“Uważam, że spotkanie było niesłychanie inspirujące. Bardzo podoba mi się skupienie także na miękkim hr, co dla mnie było ogromną wartością. Sam harmonogram był dobrze skonstruowany, wykładowcy przygotowani i bardzo sprawnie prowadzili swoje panele. Przerwy dawały możliwość wymiany doświadczeń i porozmawiania co także stanowiło wartość. Dodatkowo grono odbiorców było na tyle liczne, ale też kameralne, że przyjemnie było spędzić ten dzień!”

“Świetne wydarzenie, cieszę się, że mogłam uczestniczyć. Tematy bardzo ciekawe, trafny wybór prelegentów.”

“Zwróciłam uwagę, że żadna z osób prowadzących nie używała anglojęzycznych nazw i słów. Ostatnio zauważam w swoim otoczeniu w pracy nadużywanie takich słów, a cała konferencja utwierdziła mnie w przekonaniu że HR miękki może funkcjonować bez takich słów. (oczywiście za wyjątkiem panelu dyskusyjnego ale tam tematem był feedback więc ciężko byłoby to ominąć). Duży plus za piękną polszczyznę.”